ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שישי, 6 בספטמבר 2013

On 10:26 by ruhama sella in ,
אחד מהדברים החשובים בפייסבוק על מנת להגדיל את התפוצה האורגנית של הפרסום היא
שעת פרסום הפוסט.
ישנם מספר דרכים לדעת מה השעה הטובה לכם:

* קהל היעד: חשבו על קהל היעד שלכם ומהם השעות שהוא פעיל בפייסבוק
דוגמאות:
בליינים: לקראת סוף השבוע ושעות הלילה
אימהות לילדים קטנים: השכם בבוקר ואחרי 21:00
שכירים: בוקר, 15:00 (אחרי ארוחת הצהריים) וערב אחרי 20:00
בני נוער: אחרי 14:00

* ניסוי לטעייה: לא ניתן לוותר על שלב זה בפייסבוק. פרסמו במשך חודש בשעות שונות.
בסוף החודש כנסו לממשק הסטטיסטיקות ובדקו איזה פוסט קיבל הכיהרבה צפייה אורגנית, הביטו בשעת פרסום הפוסט.

* "מתי האוהדים שלך מחוברים" - בממשק הסטטיסטיקות החדש ניתן להיכנס לכרטיסיית "פרסומים" ולבחור " מתי האוהדים שלך מחוברים" הממשק נותן לכם נתונים של 7 הימים האחרונים. בדקו בכל יום באלו שעות האוהדים שלכם מחוברים


רוצים טיפים נוספים לשיווק בפייסבוק?
לחצו על הקישור והירשמו

לטיפים וחידושים על בסיס יומי כנסו לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/BomSite4u