ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שלישי, 14 במאי 2013

On 6:24 by Unknown in ,

רציתי לאחל חג שבועות שמח, מלא אושר ופריחה
ואני רוצה לשתף אותך במשהו מרגש שקרה לי הבוקר לכבוד החג
באירוע הממחיש את כוחה של הרשת החברתית
לבעלי יש חברה יקרה שכל חג יוזמת חלוקת מזון למשפחות נזקקות, מבוגרים וניצולי שואה.
הבוקר מתקשר אלי בעלי מבית חברתו ומודיע לי שאין מתנדבים והם מפחדים שהאוכל התקלקל אז שאני אעשה משהו.
פרסמתי פוסט בפרופיל האישי שלי ובכמה קבוצות
אחרי דקה החלטתי לפרסם גם בדף העסקי מתוך מחשבה שמשם לא תגיע הישועה.
למה שקרה בחמש שעות לאחר פרסום הסטטוס לא ציפיתי
מעל 1000 שיתופים
עשרות הודעות של מתנדבים
רווית צריכה להגיד לאנשים - תודה רבה, הסתדרנו
עשרות פניות של אנשים שצריכים עזרה ורוצים לתת עזרה

התרגשתי עד דמעות ואני הולכת למנף את כוחו של הפייסבוק למען הקהילה.
עדיין לא יודעת איך, אבל חבל "לבזבז" את העוצמה הזו רק בשביל למנף את העסק.
(זה הפוסט: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=409714369136196&set=a.283894078384893.64127.279630445477923&type=1 )

עדיין אני מקבלת עשרות הודעות של אנשים שרוצים להגיע ולהתנדב
כל שיתוף גרר עוד 100 שיתופים.
פשוט מדהים.

בצעירותי עברתי מספר שנים שבהם אני הייתי מהמשפחות המקבלות ארגז מאחורי הדלק,
אין ספק שזה עזר לנו לעבור רגעים קשים מאוד.
במשך תקופה ארוכה אחד הבוסים של אחי היה משאיר לנו ארגז כל יום שישי ואני הייתי מתרגשת יותר מנבוכה על טוב לבם של אנשים.

שמחה שאני עכשיו בצד השני שיכול לתרום. אך אין שום בושה בלהיות הצד המקבל.
ככה זה בחיים... הגלגל מסתובב...

בנימה זו שיהיה לך חג שמח והמון אושר

מזמינה אותך להוריד ספר חינם המכיל המון כלים חינמיים ברשת שאני משתמשת בהם מדי יום וגם יקפיצו את הנוכחות שלכם באינטרנט וגם יפשטו את העבודה באינטרנט בצורה משמעותית.
https://www.facebook.com/BomSite4u/app_208195102528120