ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 5 באוקטובר 2013

On 10:46 by Unknown in ,
השבוע עברתי למשרד חדש, התקדמות רצינית עבורי ועבור העסק,
המשרד כמו נפל עלי משמיים. חודש ספטמבר הוקדש להורדת הילוך רצינית ומחשבה מחדש על עתיד העסק והעתיד שלי.
מה אני רוצה להשיג השנה ומה מאוד חשוב לשנות.
אחד מהדברים שהבנתי שהקשו עלי השנה היא ההתעסקות חסרת ההפסקה בעבודה.
חוסר הגבולות. בשבוע האחרון של ספטמבר נפגשתי עם חברה ל "אחת על אחת" ללמוד אחת על העסק של האחרת ולראות כיצד נוכל לעזור אחת לשנייה. נכנסתי למשרד ומשפט ראשון שיצא מפי הוא "וואו, איזה חמוד, גם אני רוצה כזה",
אביטל ישר ענתה "רוצה, אפשרי, מה הבעיה" במהלך המפגש כבר החלפתי סכומים, מספרים, ימים ושעות ונזרקו לחלל המשרד המון רעיונות ובעיקר המשפט שאני הכי הייתי צריכה לשמוע "נסי חודש, חודשיים ואז תחליטי, אין לחץ".
בעלי לא נתן לי לסיים את השיחה ולספר על העלות וישר אמר "את הולכת על זה!" אז הלכתי על זה :)

כן, עוד הוצאה. כן, אני חוששת. כן, אולי עוד חודשיים אני אחליט שיותר כיף לי שיש לי אפשרות להתקלח במהלך היום ולנסוע למשרד בעצם מבזבז לי זמן ולא רק כסף, אבל בינתיים הלכתי על זה.

היום הראשון היה 01/10/13 בחמש דקות שהיו לי לבד במשרד צילמתי את עצמי בתמונה מזעזעת במיוחד מתלהבת מהחידוש. בערב, במהלך האזנה להרצאה בפורום נשות עסקים חשבתי "למה לא, נעלה את זה לפייסבוק" עד שחזרתי מהמפגש בפורום כבר היו כמעט 100 לייקים ועשרות תגובות. גם בדף של גברת שעוסקת בשיווק בפייסבוק זה מחזה יוצא דופן לפוסט ללא מימון.

בלילה הסתכלתי שוב על התגובות והתפוצה של הפוסט וחשבתי לעצמי "לא יודעת מה עשיתי השנה, אבל ללא ספק נכנסתי ללבם של כמה אנשים והם נכנסו ללבי. נכון, אני כאן בשביל לשווק אבל גם בשביל לתת, ליהנות, לקבל, להכיר, לשתף" ולפתע הרגשתי איזה שינוי עשיתי ואיזה שינוי עשתה השנה האחרונה.

כרגע הפוסט כבר ב 142 לייקים ומעל 80 תגובות. ניתן ללחוץ על התמונה ולעבור לדף


ההזדמנות הבאה שהיית לי במשרד הייתה יום חמישי, עבדתי כמו מטורפת, מנסה לנצל כל דקה.
היה לי מוזר, אין ספק, לפעמים הרגשתי שיותר קל בבית.
במהלך היום בעלי החליט להפתיע ושלח לי זה מקסים, התרגשתי בטירוף והבנתי כמה הצעד חשוב גם לו וכמה התמיכה בשינוי גדולה. הפרגון לא נגמר בזר מהמם, בנוסף הוא יצא מוקדם מהעבודה לקח את הילד מהגן לטיול בגינה וערב איכות ואני נשארתי, לראשונה מזה שנתיים לעשות "שעות נוספות" בשקט, במרץ, במיקוד!

כמשתפת כפייתית גם הזר עלה לפייסבוק, אך מכיוון שהרגשתי שהבאז הספיק לי בדף העסקי הזר עלה בדף הפרטי.
שם למדתי כמה המשפחה, החברים הקרובים וגם החברים בפייסבוק תומכים ומעודדים.
הרגשתי שכולם שולחים לי אנרגיות גדולות של אמונה, ברכה ועשייה.


אז נכון, עם התמיכה אני מרגישה קצת אחריות, אי אפשר לספר לכולם ולהתקפל אחרי חודש ניסיון.
כיף לי להגיד את הכתובת החדשה לכל מי שמתקשרת לתאם הדרכה לשיווק בפייסבוק
ימים יגידו... בינתיים השנה החדשה התחילה בצורה מאוד מעניינת עם משרד חדש ועוד חידושים מעניינים ועליהם אספר בקרוב.


תודה.