ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 10 בינואר 2015

איזה כיף
יושבת לי מול השולחן הלבן הנקי
שולחן שנצבע מחדש במיוחד בשבילי
ביו טיוב מנגן ג'ימס בראון
משכנע אותי להרגיש טוב יחד איתו
לאחר מכן, לקום - ולהתחיל לפעול.


מרגישה שהתגשם לי חלום קטן
חדר עבודה גדול ונקי במיוחד בשבילי.


כן, זה לא אמור להיות המשרד,
זה מסתתר לו מעבר לדלת
קצת יותר קטן
קפוא עכשיו
אבל הולך להיות חמיד ומהמם.


רוצה להתחיל עידן חדש
להשתמש בהתחלה החדשה הזו להמציא את עצמי מחדש
להחליט החלטות חדשות לגבי מאני
ומעכשיו להגיד
אני אשה החלטית, שמחה, ממוקדת, מצליחה.
משיגה כל מה שאני רוצה,
מצליחה
מנצחת.


אני יכולה לעשות הכל, אם אני אחליט
הנה, החלטתי, קיבלתי
אני צריכה פשוט לנשום רגע, להבין שלדברים יש את הזמן שלהם
לא הכל קורה בדקה, אום לא כבשתי את האוורסט בשבוע הראשון,
רגע, דקה, האוורסט עוד שם, מחכה לי
ואני אכבוש אותו
הרי אני כובשת את כל הפסגות שאני מחליטה.


אני יודעת שהפעם זה יהיה ממוקד יותר , יעיל יותר
כיף יותר.


so i feel good
אז מה נשאר?
להתחיל לבנות מוצרים חדשים
להכניס אנרגיה חדשה
לסגור פינות
ויאללה, לעבודה