ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שלישי, 25 באוקטובר 2016


איסור חג, מין חג לא מובן שכזה
זהו, נגמרו החגים היום (25.10.16) כל הקיר שלי בפייסבוק מלא פוסטים של אנשים ששמחים לחזור לשגרה שהתגעגעו לעבודה ולכל השאר ואני, מכריזה בזאת, לפני האומה כולה לא ממש מתחשק לי לחזור לשגרה :) החודש הזה התנהג אלי ממש יפה אחרי 5 שנים לקחתי בו ממש חופש נתתי לכל הפרויקטים ולהרבה 'צריכים' חופש נתתי תשומת לב בעבודה רק ללקוחות קבועים וזהו.
החלטתי שהחודש לא צריך כלום. צריך להיות קצת איתי ועם המשפחה.
כתבתי, המון קראתי, המון טיילתי, לא מעט
איבדתי לפעמים את הצפון מהצורך לרצות את הקטנטנים אבל הרבה פחות מבעבר חשבתי, חשבתי, חשבתי השבוע אפילו רצתי בנתי קורס שלם (טוב, כמעט, חסר עוד סרטון אחד) חשבתי מה שאני רוצה מחיי ועדיין לא קיבלתי את כל התשובות נשמתי. אז נכון, חוזרים לשגרה אולי... אני עוד לא סיימתי אני חוזרת לשגרה שונה עדיין לא יודעת מה היא ואיך היא נראת
יש כמה פחדים שצריך להתגבר עליהם (בעיקר להפיק לעצמי כנס בקרוב והרצאות, לא העמידה מול קהל חלילה, רק הלוגיסטיקה הזו עושה לי חצ'קונים) יש כמה דברים שעסק שחייבים לברר (חלק נשאר, חלק נכנס) יש כמה הרגלים חדשים שצריך להשריש או פשוט לוותר עליהם יש עוד עבודה. ואני בקטע של לעשות אותה לברר, מה טוב, מה כיף, איזה פחדים כדאי לנצח על מה כדאי לוותר מה חשוב, מה דחוץ ומה ממש לא נחוץ. אתם תחזרו לשגרה לי עדיין לא מתחשק... )
ולך? מה מתחשק לך לשנות בכל השגרה הזו?