יום שבת, 28 בדצמבר 2013
On 5:46 by Unknown in פייסבוק
אתמול קיבלתי סרטון מכעיס לתיבת המייל "עידן החינם בפייסבוק נגמר, פייסבוק הפסיקו להציג תכנים מהדפים עסקיים שלכם לאוהדים ללא פרסום בתשלום"
האמת, עלה לי לעצבים, באיזה ביטחון המידע נאמר.
חשבתי לעצמי, לעזזאל המידע מגיע להמון אנשים שלא עוקבים אחרי כל עדכון בבלוג של פייסבוק, כמה המידע יכול לייאש אותם.
דבר ראשון כל מי שרואה אם המאמר שילחץ לייק, רק על מנת להבהיר לכולם שתכנים מהדף העסקי עדיין מוצגים לכל מי שמתעניין.
אז מה באמת קרה?
פייסבוק שינו את האלגוריתם בתחילת דצמבר והם ישנו אותו עוד עשרות פעמים בעתיד, כמו גוגל, כמו כל מה שקורה בעולם המודרני. ואנחנו, כממצאי דרווין, נסתגל ונשרוד, אפילו ננצח.
נראה לי שפייסבוק מתחפשים יותר מדי לגוגל ומנסים ללמוד מהם כמה שיותר. המטרה המרכזית-להראות לנו תכנים בעלי ערך.
העניין הוא שפייס שינה את ההגדרה של "בעל ערך" בתחילת החודש.
כנסו לקישור ישירות בלוג של פייסבוק
מה זה אומר מבחינתנו?
1. תודה לפייס על ההזדמנות להגדיל את הכניסות לאתר שלנו וכך להגדיל את מיקום האתר בפייסבוק.
2. בעבר לא המלצתי להכניס קישורים לדף, מאז השינוי בתצוגת הלינקים כמות הכניסות לאתר גדלו.
3. בפרסום לינק לאתר שלכם הקפידו שבמאמר באתר תהיה תמונה בגודל טוב 1200*1200 פיקסל כך שהיא תוצג האופן יעיל.
4. אם המאמר או המידע יהיה בעל ערך לאוהדים הוא יקפוץ שוב ושוב לניוז-פיד. המחשבה מאחור - אני רוצה לדעת מה חברים שלי הגיבו על תוכן מסוים ובהתאם לכך אולי ארצה להמשיך להגיב.
5. תנו ערך, תנו מכל הלב ותהיו כנים עם האוהדים והלקוחות שלכם.
הציגו את המידע כפי שהוא ולא כפי שהוא משרת אתכם!
האמת, עלה לי לעצבים, באיזה ביטחון המידע נאמר.
חשבתי לעצמי, לעזזאל המידע מגיע להמון אנשים שלא עוקבים אחרי כל עדכון בבלוג של פייסבוק, כמה המידע יכול לייאש אותם.
דבר ראשון כל מי שרואה אם המאמר שילחץ לייק, רק על מנת להבהיר לכולם שתכנים מהדף העסקי עדיין מוצגים לכל מי שמתעניין.
אז מה באמת קרה?
פייסבוק שינו את האלגוריתם בתחילת דצמבר והם ישנו אותו עוד עשרות פעמים בעתיד, כמו גוגל, כמו כל מה שקורה בעולם המודרני. ואנחנו, כממצאי דרווין, נסתגל ונשרוד, אפילו ננצח.
נראה לי שפייסבוק מתחפשים יותר מדי לגוגל ומנסים ללמוד מהם כמה שיותר. המטרה המרכזית-להראות לנו תכנים בעלי ערך.
העניין הוא שפייס שינה את ההגדרה של "בעל ערך" בתחילת החודש.
כנסו לקישור ישירות בלוג של פייסבוק
יותר תוכן איכותי וקישור למאמרים בעלי ערך, פחות ממים
אז מה למדו בפייסבוק? שאחוז הקליקים בקישורים לתכנים איכותיים, רלוונטיים, אקטואלים עלו ב 170% מה זה אומר מבחינתם? שזה תוכן בעל ערך. דרך אגב, משום מה הוחלט שממים הם לא בעלי ערך.מה זה אומר מבחינתנו?
1. תודה לפייס על ההזדמנות להגדיל את הכניסות לאתר שלנו וכך להגדיל את מיקום האתר בפייסבוק.
2. בעבר לא המלצתי להכניס קישורים לדף, מאז השינוי בתצוגת הלינקים כמות הכניסות לאתר גדלו.
3. בפרסום לינק לאתר שלכם הקפידו שבמאמר באתר תהיה תמונה בגודל טוב 1200*1200 פיקסל כך שהיא תוצג האופן יעיל.
4. אם המאמר או המידע יהיה בעל ערך לאוהדים הוא יקפוץ שוב ושוב לניוז-פיד. המחשבה מאחור - אני רוצה לדעת מה חברים שלי הגיבו על תוכן מסוים ובהתאם לכך אולי ארצה להמשיך להגיב.
5. תנו ערך, תנו מכל הלב ותהיו כנים עם האוהדים והלקוחות שלכם.
הציגו את המידע כפי שהוא ולא כפי שהוא משרת אתכם!
Search
Popular Posts
- כלים ועזרים לשיווק בפייסבוק
- איך בונים לשונית המלצות בדף הפייסבוק
- תוכנת צילום מסך - יוצרים תמונה מהמסך בקליק
- איך עושים דף נחיתה בפייסבוק בחינם?
- השעה הכי טובה לפרסם בפייסבוק
- למה מה קרה שאני אתן מתנה בחינם?
- הורדת שירים מיוטיוב | הורדת סרטונים מיוטיוב | ללא תוכנה און ליין 2015
- מתחשק לי סאנגה עסקית
- מה? זה לא בחינם???
- עידן החינם בפייסבוק נגמר! הכצעקתה?
Recent Posts
Categories
פרטים עלי
רוחמה סלע http://www.bomsite.co.il. מופעל על ידי Blogger.