ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שישי, 1 בינואר 2016



פעמים רבות אני נתקלת במשפטים עקשניים
"בעסק שלי זה לא עובד"
"אני בחיים לא פותחת מיילים, לכן אני חושבת ששיווק במייל כבר לא רלוונטי"
"בענף שלי אף אחד אף פעם לא צילם וידאו, זה לא עובד בתחום שלי"

ועוד משפטים שכאלה.

בעוד שאני ואנשים הרבה יותר חכמים ממני מוכחים שוב ושוב ששיטות השיווק האלו עובדות.

נכון, אולי את ספציפית כבר התייאשת ואת לא פותחת יותר מיילים.
אבל האם זה תקף גם ללקוחות שלך?
תחשבי טוב, האם את המיילים שאת באמת רוצה, את פותחת?
המשפט "הכסף הוא ברשימה" נכון באופן חד משמעי
בחודשים שאחרונים שיווקתי את הקורס שלי לפרסום ממומן בפייסבוק
ומעל 80% מהמצטרפים היו מרשימת התפוצה שלי.

בענף שלי אף אחד לא עושה את זה
נו, מעולה, אין כמו להיות הראשון
להיות פורצי דרך
לעשות משהו שאף אחד לא עושה בעבר
להוביל.

לכל שיטת שיווק יש התנגדויות

אתר, דף פייסבוק, רשימת תפוצה, בלוג, נטוורקינג, כנסים וכו

מה באמת מונע ממכם מלנסות?
צילמתי סרטון קצר עם המון חומר למחשבה




אז מה אתם חושבים?איזה שיטת שיווק חדשה תכניסו לעסק ב 2016?