ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 31 במרץ 2018

On 6:52 by Unknown

ארגון לה"ב פרסם לקראת פסח את 10 המכות של העצמאים
אין ימי מחלה, אין אש"ל ואין ואין רשימה מתסכלת למדי.

חשבתי מה אני מרגישה בקשר לזה כעצמאית:
נכון וזה מתסכל (כל הקטע של הביטוח לאומי והפנסיה גם מחרפן אותי)
כן, אין לי ימי מחלה, משלמים מוזר חופשת לידה, אם חלילה יקרה לי משהו אני בסופר בעיה, אני משלמת סכום מטורף כל חודש לביטוח לאומי ומקבלת ... כלום, אני לא מקבלת מתנות בחגים ועוד הרבה דברים

אבל גם:
- אין מישהו שעושה לי פרצוף שאני רוצה לצאת מוקדם להביא את הילדים
- בעצם אני מסיימת כל יום בארבע והולכת לילדים וכרגע מרוויחה פי שלום ממה שהרווחתי כשכירה (זה לקח לי כמה שנים, נכון, אבל היה שווה)
- אין מי שמוחק לי בשנייה פרויקט שאני מתלהבת ממנו בטירוף כי אין כסף או לא נראה להם
- אני לא הולכת ל-7 פגישות מביכות לקבל העלאה של 1,000 ש"ח אני פשוט מייצרת אותם ואם מתחשק לי העלאה יותר גדולה אני על זה
- אין מי שמגמד אותי כי אני חרא בפוליטיקה אירגונית
- אין לי שעה של פקקים לעבודה כל בוקר ועוד שעה חזור
- אני לא מבזבזת שעות בישיבות טפשיות ושיחות טלפון מחרפנות (אותי בכל אופן)
- אני יוצרת את המציאות של עצמי
- באף ארגון שהייתי עובדת לא הייתי מייצרת צמיחה כל כך מהירה בקריירה
- אני מכירה כל יום אנשים חדשים ומדהימים (בכזו כמות ואיכות לא הכרתי בשום עבודה כשכירה)
- זכיתי שאני חייבת לפתח את עצמי כל הזמן אישית ורוחנית (כי זה אחלה לעסקים) ת'כלס לא הייתי עושה כזו קפיצה באירגון
- יש לי הוצאה מוכרת כל שנה של 10 אלף ללימודים וקורסים, המנכלית אישרה לי בלי להתחנן (אני מנכלית מעולה לפעמים   ) כי אני הכי אוהבת ללמוד ולא בא לי לבקש מאף אחד אישור
- אני זוכה לעמוד על במות מול עשרות ומאות אנשים (כשכירה הגעתי רק ל-40 וכמעט עשיתי פיפי מרב התרגשות) שזה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות
- ובונוס: (שקצת מביך אותי לכתוב, אבל תכ'לס) אני זוכה להשפיע על לא מעט נשים לצאת מאיזורי הנוחות ולעשות דברים מדהימים לעסק שלהם מול אנשים אחרים ומול המצלמה
- בונוס 2 - אני זוכה לעזור לאנשים להרוויח יותר כסף ולהתלהב מהעסק שלהם בקול
- אני זוכה לבטא את עצמי בחופשיות בקשר לעבודתי בלי לחשוב יותר מדי (למזלי אני גם חייבת את זה בשביל השיווק :) )

אז נראה לי שבכל זאת הרווחתי :)  

זה לא שחלילה שאני חושבת שלהיות שכירה זה רע, סביר להניח שכשירה גם הייתי עושה משהו מעניין ויש לזה ימבה יתרונות
אם יום אחד יציעו את ההצעה הנכונה, אולי אני אגיד כן.

אבל לא בא לי לקטר כל הזמן על "מר גורלי העצמאי"
יאללה, חירות וזה...

תמונה: הרצאה לבלוגיות שהעברתי השנה והיה ממש כיף