ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום רביעי, 11 באפריל 2018

On 8:13 by Unknown in ,

via BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע https://ift.tt/2HiMHsp

לפני כמה זמן קראתי פוסט בקבוצה "תגידו מה אתם חושבים על קורסים אינטרנטיים, הטרנד הבא או אפנה חולפת?" כמובן היה המשך, חברה של הכותבת חושבת שזו אופנה חולפת הרי אנשים הם יצורים חברתיים, הם צריכים לראות, לגעת וכו ולכן הם יעדיפו בטווח הרחוק קורסים פיסיים.
מה אני (והעולם ) חושבים? נכון, יחסי חברות זה צורך בסיסי ועם עבודה נכונה ניתן לייצר אותם גם בקורסים דיגיטאלים (שיעור שלם בתוכנית לבניית מוצר אונליין מדבר על יצירת חווית משתמש> https://ift.tt/2IMjhQl ) בפועל היום אנשים יותר ויותר מעדיפים לצרוך חומרים מהאינטרנט מאשר להגיע למקום פיסי ביום ושעה קבועים ולקבל שם את המידע.
 (דרך אגב, אני סיימתי עכשיו קורס פיסי של 8 מפגשים בתלת אביב ולא קיבלתי ממנו הרבה. למה? הוא היה פיסי? כי אני לא הצלחתי להתחבר לחומר והמרצה בשום צורה, וזה הדבר העיקרי בלמידה, החיבור, העניין. לעומת זאת הקורס היה מלווה בוובינר שבועי שהועבר על ידי מרצה אחר והיה עבורי עם הרבה יותר ערך) הפקקים, הצורך שלנו לקבל יותר ידע ולהתעדכן, הצורך שלנו בידע נגיש בזמן ובשעה שאנו רוצים, הצורך לשבת בשקט ולצפות בידע לא מובן מספר פעמים בשלווה (שהמון פעמים זה הרבה יותר אפקטיבי ולשאול שאלה בכיתה, ואני האדם ששואל הכי הרבה שאלות) ולמה זה רק הולך להתחזק? - סטודנטים במכללות ואוניברסיטאות עברו מזמן ללמידה אונליין במקביל ללמידה בכיתה. לדוגמא: באתר GOOL המרכז קורסים לסטודנטים יש מעל 60 אלף מנויים - כבר בתיכון ובבית הספר ילדים עוברים ללמידה מתוקשבת - הילד שלי בגן חובה נשלח פעם בשבוע עם "שאלת חקר" לחקור באינטרנט משהו חדש כל מערכת החינוך מעודדת למידה אינטרנטית. סטודנטים שלומדים למידה אינטרנטית יהפכו להיות אנשים שצורכים את רב הידע שלהם בצורה הזו! מחקר קטן סביבי העלה תוצאות דומות, אנשים שעד לפני 3 שנים היו עולים על הרכב בשביל כל ידע חדש, היום במספר לחיצות מקבלים את הידע בנוחות למחשב שלהם. עכשיו השאלה היא אם העסק שלך הולך להיות חלק מהמהפכה? האם גם לך יהיה קורס אינטרנטי כבר ב 2018? כזה שיהפוך את הידע שלך לכסף גם אם לא פוגשים אותך 8 פעמים בתל אביב, בלי לשכור מקום, בלי קייטרינג וכו. ערך נטו! לא כדאי לחכות יותר מדי, אם חשבת על זה עדיף לפעול עכשיו בתוכנית לבנייה ומכירה של מוצר אונליין אנחנו לומדים לעשות בדיוק את זה! הפרטים כאן: https://ift.tt/2IMjhQl מתחילים שבוע הבא ליצור ולמכור מוצר ב 9 שבועות. כאן לוחצים לסילבוס מלא או הצטרפות. אם יש שאלות, אני כאן לשיחה 054-6445754 #blog1 #wp