ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום ראשון, 21 ביולי 2013

יש לי פטיש קטן לתמונות נושא בפייסבוק
כבר כתבתי מאמר אחד אצלי באתר בנושא
5 אתרים לתמונת נושא לפייסבוק בחינם

במאמר יש גם סרטון להכנת תמונת נושא לדף אוהדים בפייסבוק בקלות ובחינם
תמונה עם כיתוב בעברית, הוספת תמונה מהמחשב שלכם וכו
בינתיים זה הסרטון הכי פופולארי שלי עם מעל 1700 צפיות



אבל נתקלתי באתר נוסף שנותן תוצאה דומה
באתר זה ניתן לערוך 2 שורות של מלל בקלות

תיהנו ולא לשכוח לשתף

יום חמישי, 4 ביולי 2013

לשונית המלצות חשוב? לא חשוב? ואיך לעשות
שואלים אותי הרבה.
ממליצה מאוד לעשות לשונית עם המלצות. בניסיוני בניהול אתרים זהו הדף השני או השלישי
הכי פעיל באתר וכמובן לשונית פעילה בפייסבוק.
אפליקציית ההמלצות הפופולארית מחייבת אנשים להיכנס אליה על מנת לכתוב המלצות, אני נגד,
להשיג המלצה מלקוח זה לא תמיד פשוט. להנחות לקוח למקום ספציפי שרק שם הוא יכול לכתוב המלצות זו אסטרטגיה בעייתית לדעתי.
ולכן אני ממליצה על טאב מלל ותמונות חופשי.
להפוך את כל ההמלצות לקבצים של תמונה ולעלות אותם ללשונית.
כך ניתן לשמור המלצות מכל מקום .
בהמלצות ניתן להשתמש גם באתר בדפי נחיתה ועוד.
אז איך הופכים את כל ההמלצות לתמונה?
פרטים ב
http://bomsite4u.blogspot.co.il/2013/07/blog-post.html

באיזה אפליקציה להשתש על מנת לעלות את כל התמונות והמלל?
אני ממליצה על אפליקציית Adout us של pwizard

מדריך לאפליקציית HOME של PWIZARD


אפליקציית about us שהיא מאפשרת העלאת תמונה מהמחשב
לוחצים על אייקון התמונה
בוחרים העלאה
בוחרים את הקובץ
לוחצים "שליחה לשרת" - חשוב מאוד
ומאשרים

ניתן לשנות גדלי תצוגת תמונה, מסגרת וכדומה


לחצו על מנת לדעת איזה לשוניות להתקין בדף הפייסבוק

הפוסט הוא הרחבה של סטטוס שנכתב בדף של BOMSITE
כנסו לדף הפייסבוק לטיפים ומידע נוסף

יום רביעי, 3 ביולי 2013

אני יודעת שיש המון דרכים לצלם את המסך ולהפיק ממנו תמונות
אני חיפשתי תוכנה שתעשה עבורי את הנושא הזה הרבה זמן
כמובן שחמש דקות אחרי שפרסמתי את הסרטון שאני מציגה בדף הזה באתר של BomSite
קיבלתי המון רעיונות לתוכנות נוספות.

לפני שאציג את התוכנה (אתם יכולים להתחיל לראות את הסרטון הדרכה עכשיו)
אספר לכם:

למה אני משתמשת בתוכנה ללכידת מסך:

  • יצירת תמונה עם כיתוב בעברית לדף הפייסבוק שלי
  • יצירת פרסומים עם שימוש פשוט ב WORD
  • שמירת כל ההמלצות שנכתבות עלי בדף הפייסבוק שלי או בקבוצות
  • יצירת מדריכים
  • שמירת דברים חשובים
לתוכנה שאני משתמשת בה קוראים ducklink (לחצו למעבר לדף הורדת התוכנה)

איך משתמשים?



תנו לי עוד רעיונות לעוד שימושים בתוכנה לצילום מסך
לחצו לייק אם אהבתם

יום שבת, 15 ביוני 2013

לפני מספר ימים קיבלתי קישור לדף נחיתה לתיבת המייל מקולגה מעניינת ביותר.
כמובן, כל משתמש אינטרנט יודע שמטרתו של דף נחיתה הוא להציג שירות
ולמכור.

גם היא, כמוני מאוד מאמינה בתוכן חינמי.

לשלוח מדי כמה זמן לרשימת התפוצה שלה טיפ איכותי, סרטון וכדומה.

כמוה, גם אני מקפידה לשלוח תכנים לרשימת התפוצה שלי,
תכנים שיקדמו אותם ושיתנו להם ערך מוסף.

אם מישהו תוהה, זה לוקח לי זמן, לפעמים הרבה זמן.
אבל אני אוהבת את זה ומנסה לתת מכל הלב.

היום פתחתי את עמוד הפייסבוק וראיתי פוסט שהיא כתבה/
תגובה שאחד האנשים כתבו לה לדף נחיתה - להזכירכם - דף מכירה!
"כמה חבל לגלות עוד מסר פרסומי במסווה של טיפ... סליחה, זה לא אישי, אני פשוט קיוויתי או שאני סתם נאיבי...".

היא לא עברה על כך בשתיקה והסבירה לו שהיא לא עוסקת בטיפים אלא ב-להתפרנס.

זה הזכיר לי שלפני כמה זמן הייתי באיזה בוקר של *** . עוד בוקר מהכנסים של הפחות מ-100 ש"ח שרצים בהגזמה בזמן האחרון. בוקר של שלוש שעות. להפתעתי מעל שעתיים וחצי קיבלנו מלא חומר, חדש, איכותי, מועיל (אפילו אני, שראיתי עשרות סרטונים של *** הופתעתי מכמות החידושים) ואז ב-20 דקות האחרונות, אבוי וגוואלט הגברת החליטה להתפרנס ומכרה אוסף דיסקים באיזה סכום (סביר לגמרי יחסים) ומאחורי התחילו ההתלחשויות "הנה, התחילו המכירות"

תגידו? מה נסגר? באמת נראה לכם שקיבלתם את כל הערך הזה במחיר של טילון ומסטיק בזוקה ולא ימכרו לכם משהו בסוף?

תגידו, למה לא בעצם? למכור 15-20 דקות מיום של שלוש וחצי שעות נראה לי סביר לחלוטין?
ומה הקטע? חינם... חינם... חינם... לא מגיע לנו להתפרנס?

מודיע לכולם - בפה מלא - שאני שולחת אתכם לדף נחיתה יש שם הצעה עסקית!

כן, דף הפייסבוק שלי מלא טיפים,
בערוץ היו-טיוב שלי נמצאים כבר מספר סרטוני הדרכה,
ותמיד ניתן לשאול אותי שאלה במייל או בפייסבוק,

אבל מה קורה? אנשים? לא מגיע לנו בסופו של דבר להתפרנס?

היועץ העסקי שלי אמר לי לפני כמה זמן "את נתפסת כגברת חינם, דבר המוביל לכך שאת מבקשת כסף עבור השירות אנשים נרתעים ולא מבינים מה קרה לכל החינם הזה, לאן הוא נעלם בדיוק שהם היו צריכים, זה זו שאלה שהתשובה עליה היא שעה הרצאה, אבל אז-מה? מה הבעיה? גם זה יכול להיות חינם"

קחו את מה שטוב לכם, תשתו את חצי הכוס המלאה.
מתחשק לכם? שלמו על מנת שנמלא את חצי הכוס השנייה ושתו לרוויה,
לא מתחשק לכם? שתיתם מספיק ? גם זה סבבה
אבל אל תבקרו אף אחד על הרצון להתפרנס!

ועכשיו-אם מתחשק לכם להירשם לרשימת התפוצה שלי, לקבל טיפים בפייסבוק וכלים חינמיים ברשת
ומדי פעם הצעה על שירות שלי, זה הקישור:
אה, כן, מי שנרשם מקבל ספר מתנה מלא כלים חינמיים שיקפיצו לו את הנוכחות באינטרנט.



יום שישי, 14 ביוני 2013

On 7:45 by Unknown in ,
לפני כחצי שעה פתחתי את הפייסבוק
כן, רק בחמש בערב, למה לא, גם למי שמתפרנסת מפייסבוק מותר לקחת את הילד לקאנטרי,
נכנסתי לקבוצת העצמאיות האהובה עלי ונתקלתי בפוסט מעניין

"יש לי וידוי נורא ואיום - אין לי דף עסקי.
האם יש כאן עוד עצמאיות שעוד לא הכינו דף עסקי בפייסבוק?"

השיחה הייתה ארוכה ומעניינת, נשים צידדו לכאן ולכאן,
הציגו את הדף העסקי שלהן ודנו בסוגיה, האם כל אחת צריכה דף עסקי?
מה מטרתו? לקוחות או חשיפה?

זו הייתה תשובתי :) כי לפעמים נוחתת עלי רוח יצירתית

לפתוח או לא לפתוח, זו השאלה...  
הצעד הקטן שאולי יפתח דלת גדולה,
אך אם הצעד הקטן יספיק?
מה מטרתו? לשם מה נצעד?
ואם הצעד מתאים לי? ורלוונטי לעבורי?
הצעד הראשון, בנייתו על הערוץ היא פעולה פשוטה אז מה לו לצעד אם לא נמשיך בצעדים נוספים?
נדאג להחליף את הנוף, לדבר עם העוברים ושווים?
לשאול לשלומם, להציע להם קפה, עוגה וכמובן, את מרכולתי...
ואם אצעד את הצעד ומרכולתי לא תימכר? אז, מה אעשה?
האם צעדתי לחינם?
הרי היכרתי אנשים טובים בדרך, כיבדתי אותם בשיחה, בקפה, בעוגה.
אספתי חוויות וחלקם אני נמצאת עמוק בתודעה.
ומי יודע... אולי ביום מין הימים יהיה להם צורך במרכולתי ויעלה בזיכרונם ריח הקפה, טעם העוגה
והשיחה... כן השיחה ואז, ללא היסוס, יקלידו מספר מילים בשורה העליונה וירכשו את מרכולתי גם להם וגם לחברה....

אז מה אתם חושבים? מה מטרתו של דף הפייסבוק?

יום שבת, 8 ביוני 2013

הקדשת זמן רב ויצרת ערוץ ביו-טיוב.
התכנים נהדרים ואפילו יש אלפי צפיות.
אז אם יצרת המון תכנים מעולים באמת כדאי שכמה שיותר אנשים יראו

דרך נפלאה להוסיף צפיות לערוץ היו-טיוב היא הוספת כפתור "הרשמה לערוץ"
לאתר שלך או לבלוג שלך.



מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת את הפתרונות הפשוטים והמהירים ביותר.
ואכן, הפתרון פשוט בצורה נפלאה.

פשוט יש להוסיף את הקוד הזה לאתר / בלוג שלכם:


"<iframe src="http://www.youtube.com/subscribe_widget?p=MyChanel" 
       style="overflow: hidden; height: 105px; width: 300px; border: 0;"
       scrolling="no" frameBorder="0">
    </iframe> "

כמובן במקום MyChanel הכניסו את שם הערוץ שלכם.

אז בתור התחלה כנסו לערוץ היו-טיוב שלי לשלל מדריכים על פייסבוק וכמה כלים גרפיים שיעשו לכם חיים קלים ברשת

הוספת כפתור הרשמה ליו-טיוב לבלוגר:

כנסו להגדרות הבלוג
בחרו "פריסה"
בחרו "הוסף גאדג'ט"
ואז HTML
העתיקו את הקוד
גררו את הגאדג'ט למקום המתאים

הוספת כפתור ההרשמה ליו-טיוב לוורדפרס:

בלוח הבקרה בחרו "עיצוב" ואז "וויג'טים"
בחרו "טקסט" וגררו למקום הרצוי
הדביקו את הקוד ושמרו

המדריך עזר לכם?
שתפו עם כולם :)


יום שישי, 31 במאי 2013

בלוגר נותנים לנו את האפשרות הנהדרת לפתוח בלוג חינם.
אישית אני מעדיפה את וורדפרס, ועם דומיין ואחסון משלי.
האתר הרשמי של BomSite נבנה על פלטפורמה זו.
פלטפורמה המאפשרת לנו לפתוח אתר ובלוג יחד.

אבל אני כאן עכשיו :) הדבר שהכי הפריע לי בבלוג זה שבחלק העליון הופיע סרגל כלים המעודד את המבקרים באתר לעבור לבלוג הבא.

מה? עד שהם באו לבקר אצלי, ככה בלחיצת כפתור להמשיך הלאה?

אז חפרתי קצת ומצאתי שאפשר פשוט לבטל את זה.

איך מבטלים את המעבר לבלוג הבא:

 לא רוצים שיעברו במיידי מהבלוג שלכם לבלוג הבא בבלוגר?

נכנסים לפאנל הניהול של הבלוג
בוחרים "פריסה"
בחלק העליון יופיע גאדג'ט "סרגל ניווט" לחצו על 'ערוך'
כעט במקום לבחור את מראה הסרגל בחרו באופציה האחרונה
"כיבוי"

כעת מה שנותר זה לשמור ועכשיו הבלוג שלכם נראה מעט יותר מקצועי.

אהבתם את הפוסט? השתמשתם? תנו תגובה, פרגון, כל דבר נחמד :)

רוצים ספר מתנה מלא טיפים וכלים חינמיים שיקפיצו לכם את הנוכחות באינטרנט? לחצו...