יום שני, 21 ביולי 2014
On 6:25 by Unknown in פוסט אישי
נתקלתי אתמול בבלוג
הרשימה" של יובל אברמוביץ. כמובן, ישר התמלאתי השראה ורציתי לרוץ לכתוב את הרשימה שלי.
כמובן לנועם, ילדי הקטן היו תוכניות אחרות עבורי אז ניצלתי את הזמן לחשוב.
לחשוב על עשרות הרשימות שכבר בעצם כתבתי במהלך חיי.
לחשוב על כל הרשימות שכתבתי רק לפני חודשיים.
לחשוב על כל הרשימות, המשימות, המטלות, השאיפות שיצאו מהראש והלב למקלדת וישמרו לנצח.
חשבתי על כולם ואיך הם נשארו בגדר רשימות.
איך מרב רשימות ושאיפות ומטלות לא נשאר זמן לעשות כלום.
אין מרב לרצות מתעייפים והולכים לישון.
טוב.
לא תמיד זה נכון. חלק מהרשימה לפעמים יוצא לידי ביטוי.
תמיד הרבה אחרי המועד שהקצבתי, אבל יוצא.
בכל זאת נסעתי, באתי, התחתנתי, ילדתי, קניתי, הקמתי, השגתי.
לפני מספר שנים חברה יקרה שתמיד הערצתי בסתר סיפרה לי כמה היא תופסת ממני
למה? "כי כל מה שאת אומרת שתעשי את עושה בסוף"
הסתכלתי בהלם, לא ממש יודעת על מה היא מדברת.
ןאז היא החלה לפרט, כמובן היא לא מכירה את הרשימות האין סופיות שלי
אבל היא הכירה את החלומות הגדולים.
אלו שממש רציתי ויצאו לפועל.
הרבה פעמים שנתיים אחרי, אבל יצאו.
אז למה אני לא רואה את זה?
אולי כי הרשימות ארוכות מדי ועמוסות בדברים לא מספיק חשובים.
אולי כי דקה אחרי שאני מוחקת משהו מהרשימה אני מוסיפה במיידי עוד עשר שאני חייבת, אבל פשוט חייבת להשיג, אתמול.
אז לעשות רשימה חדשה?
אולי אחת אשר משלבת את כל הרשימות, לוקחת רק את השאיפות החשובות ביותר בהם ורצה בכל הכוח.

אז מה יגיע לרשימת כל הרשימות?
לקנות בית חדש בשכונה שקטנה עם נוף פתוח.
להרצות מול 300 איש עד סוף 2015.
לעבוד מקסימום 5 שעות ביום ולהרוויח בעיקר ממוצרים דיגיטלים ושיתופי פעולה.
לחזור למשקל של לפני החתונה.
להיות כל יום משעה ארבע ועד השינה רק עם הילדים.
להשקיע בזוגיות.
הנה כמה דברים שעלו לי כך, בלי לחשוב
יש עוד המון
וכמובן כל סעיף מוביל לעשרות משימות.
אז עכשיו עלי להתכנס ולחשוב. מה חשוב לי באמת? במה אני רוצה להשקיע?
שורה ראשונה ברשימה: להכין את הרשימה המדוייקת עבורי :)
קדימה, בהצלחה לי :)
תמונה: http://www.freedigitalphotos.net צלם:nuttakit
הרשימה" של יובל אברמוביץ. כמובן, ישר התמלאתי השראה ורציתי לרוץ לכתוב את הרשימה שלי.
כמובן לנועם, ילדי הקטן היו תוכניות אחרות עבורי אז ניצלתי את הזמן לחשוב.
לחשוב על עשרות הרשימות שכבר בעצם כתבתי במהלך חיי.
לחשוב על כל הרשימות שכתבתי רק לפני חודשיים.
לחשוב על כל הרשימות, המשימות, המטלות, השאיפות שיצאו מהראש והלב למקלדת וישמרו לנצח.
חשבתי על כולם ואיך הם נשארו בגדר רשימות.
איך מרב רשימות ושאיפות ומטלות לא נשאר זמן לעשות כלום.
אין מרב לרצות מתעייפים והולכים לישון.
טוב.
לא תמיד זה נכון. חלק מהרשימה לפעמים יוצא לידי ביטוי.
תמיד הרבה אחרי המועד שהקצבתי, אבל יוצא.
בכל זאת נסעתי, באתי, התחתנתי, ילדתי, קניתי, הקמתי, השגתי.
לפני מספר שנים חברה יקרה שתמיד הערצתי בסתר סיפרה לי כמה היא תופסת ממני
למה? "כי כל מה שאת אומרת שתעשי את עושה בסוף"
הסתכלתי בהלם, לא ממש יודעת על מה היא מדברת.
ןאז היא החלה לפרט, כמובן היא לא מכירה את הרשימות האין סופיות שלי
אבל היא הכירה את החלומות הגדולים.
אלו שממש רציתי ויצאו לפועל.
הרבה פעמים שנתיים אחרי, אבל יצאו.
אז למה אני לא רואה את זה?
אולי כי הרשימות ארוכות מדי ועמוסות בדברים לא מספיק חשובים.
אולי כי דקה אחרי שאני מוחקת משהו מהרשימה אני מוסיפה במיידי עוד עשר שאני חייבת, אבל פשוט חייבת להשיג, אתמול.
אז לעשות רשימה חדשה?
אולי אחת אשר משלבת את כל הרשימות, לוקחת רק את השאיפות החשובות ביותר בהם ורצה בכל הכוח.

אז מה יגיע לרשימת כל הרשימות?
לקנות בית חדש בשכונה שקטנה עם נוף פתוח.
להרצות מול 300 איש עד סוף 2015.
לעבוד מקסימום 5 שעות ביום ולהרוויח בעיקר ממוצרים דיגיטלים ושיתופי פעולה.
לחזור למשקל של לפני החתונה.
להיות כל יום משעה ארבע ועד השינה רק עם הילדים.
להשקיע בזוגיות.
הנה כמה דברים שעלו לי כך, בלי לחשוב
יש עוד המון
וכמובן כל סעיף מוביל לעשרות משימות.
אז עכשיו עלי להתכנס ולחשוב. מה חשוב לי באמת? במה אני רוצה להשקיע?
שורה ראשונה ברשימה: להכין את הרשימה המדוייקת עבורי :)
קדימה, בהצלחה לי :)
תמונה: http://www.freedigitalphotos.net צלם:nuttakit
יום שלישי, 15 באפריל 2014
On 3:18 by Unknown
כבר הרבה זמן אני מחפשת מדריך טוב לנושא
וכל פעם אני נתקלת בהרבה הוראות אבל בסופו של דבר אני צריכה להכניס תגובות לכל פוסט בנפרד
מבחינתי אם אין תגובות פייסבוק לבלוג זה מאוד בעייתי
זו הדרך הנוחה ביותר של אנשים להגיב וזה מגדיל את תפוצה הבלוג
** שינוי 11/10/2014 מדריך מפורט בעברית בקישור מהבלוג נקודות עניין **
מה השלבים?
1. נכנסים לאזור המפתחים של פייסבוק https://developers.facebook.com/apps
בוחרים Create a new app
הגדירו שלם באנגלית לאפליקציה
בחרו continue
הכניסו קוד אבטחה ותגיעו לדף האפליקציה. הנתון החשוב הוא ID
2. בבלוגר לכו לאזור העריכה >> בחרקו "תבנית" ואז HTML
חפשו את הפתיח ל html>
ומיד לאחר מכן הדביקו את הקוד
חפשו את השורה: <b:includable id='comment-form' var='post'>
לאחר מכן הכניסו את הקוד
בהצלחה
וכל פעם אני נתקלת בהרבה הוראות אבל בסופו של דבר אני צריכה להכניס תגובות לכל פוסט בנפרד
מבחינתי אם אין תגובות פייסבוק לבלוג זה מאוד בעייתי
זו הדרך הנוחה ביותר של אנשים להגיב וזה מגדיל את תפוצה הבלוג
** שינוי 11/10/2014 מדריך מפורט בעברית בקישור מהבלוג נקודות עניין **
מה השלבים?
1. נכנסים לאזור המפתחים של פייסבוק https://developers.facebook.com/apps
בוחרים Create a new app
הגדירו שלם באנגלית לאפליקציה
בחרו continue
הכניסו קוד אבטחה ותגיעו לדף האפליקציה. הנתון החשוב הוא ID
2. בבלוגר לכו לאזור העריכה >> בחרקו "תבנית" ואז HTML
חפשו את הפתיח ל html>
ומיד לאחר מכן הדביקו את הקוד
'xmlns:og='http://ogp.me/ns#חפשו את התגית <body> ומיד לאחר מכן הדביקו את הקוד המופיע בפוסט המקורי
במקום YOUR_APP_ID הכניסו את המידע שנכון של האפליקציה שלכם<div id="fb-root"></div><script> window.fbAsyncInit = function() {FB.init({ appId : 'YOUR_APP_ID', status : true, // check login statuscookie : true, // enable cookies to allow the server to access the sessionxfbml : true // parse XFBML }); };(function() {var e = document.createElement('script');e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/en_US/all.js';e.async = true;document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }()); </script>
חפשו את השורה: <b:includable id='comment-form' var='post'>
לאחר מכן הכניסו את הקוד
שמרו את השינויים בתבנית
<b:ifcond='data:blog.pageType == "item"'><div style='padding:20px 0px 5px 0px; margin:0px 0px 0px 0px;'><script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' /><div><fb:commentscolorscheme='light'expr:href='data:post.url'expr:title='data:post.title'expr:xid='data:post.id'width='550' /> </div></div> </b:if>
בהצלחה
יום שבת, 5 באפריל 2014
On 3:05 by Unknown
הבוקר ראיתי את יובל המבולבל מתארח בתוכנית בוקר ולראשונה הבנתי את סודו, הבנתי למה הילדים כל כך אוהבים אותו. זו פעם ראשונה שאני שומעת את יובל מתראיין ולא רואה אותו בדמות. יובל הגיע לקדם מופע חדש בפסח יחד עם מנהלו האישי. אחרי דקות היה ברור למה מנהלו הגיע איתו, יובל מתבייש למכור.
כאשר עדן העירה לו "אתה יוצא לפסח של עבדות"(עשרות מופעים) יובל הביט בה בפלאה ואמר "חירות, למה עבדות?" עדן ענתה "אתה הולך לעבוד ללא הפסקה" ויובל השיב שבעייים שלו תמימות ושמחה "חירות זה לעשות מה שאתה אוהב" וסיפר כמה בעצם הוא אוהב את מה שהוא עושה וכמה הוא אוהב את הילדים ולגרום להם לחייך, בכל השיחה אני זיהתי שמחה אמיתית וביישנות בעינו.
כשעודד שאל אותו אם הוא מאמין מה נהיה ממנו ולמה הוא שואף, יובל ענה "אני שואף לשמור על הקיים ולהשמיך לשמח ולשמוח (או משהו דומה, זה המסר שאני קיבלתי)"
בהמשך עודד סיפר כאשר כל משתתפי הפסטיגל נחים בים הצגה להצגה , יובל בשמחה רבה ממשיך להצטלם עם הילדים. על זה יובל ענה "זה הכיף האמיתי, לראות את העניים של הילדים וכמה הם מאושרים מכיף ביד".אני זיהיתי כנות, שמחה אמיתית ואפילו ביישנות.
אני זיהיתי הוקרת תודה.
ראיתי קצת את עצמי, כשאנשים לא מבינים איך זה שאני תמיד עונה על השאלות, תמיד עובדת. לך תסביר להם שאני מרגישה שהתגלגלתי למקצוע שאני מתה עליו, שאני פוגשת יום יום לקוחות המהווים עבורי השראה, שאני לומדת ומתפתחת כל יום. זו לא עבדות, זו חירות
יום שישי, 24 בינואר 2014
On 5:49 by Unknown
יצאתי חומוס והלכתי היום לאיזה כנס ששלח לי עוד מישהו מרשימת התפוצה. דף הנחיתה לא אמר לי "תלמדי משהו חדש" אבל נכתב בצורה כזו שעשה לי חשק להגיע לפחות בשביל להכיר את הקולגות.
האינטואיציה אמרה - תתכונני, הולך להיות בעייתי. אבל הלכתי.
תוך 20 דקות, בקפה וקישקושים הבנתי שהגעתי לכנס שותפים, כמו הרבלייף של שנות ה-90.
על הבמה עלו ובאו אנשים שונים ומשונים עם עניבות ב-30 שקלים.
כל אחד סיפר בתורו, בליווי מוסיקה, כפיים וריקודים איך הוא הגיע מבירא עמיקתא לאיגרא רמה לאחר שעה וחצי של אגו וכפיים כמעט ונשברתי.
יצאתי להתרעננות וחזרתי בכל זאת להקשיב-אין ספק שבשביל אנשים שלא שמעו את המילה שיווק באינטרנט בחיים היה שם מעט תוכן חדש עטוף בשירים וריקודים.
מה כן למדתי?
כמה חשוב למכור בעצם חלום ופנטזיה.
לא משנה כמה קצת אתה יודע תמיד יש מישהו שיודע פחות ממך בנושא
אם משעמם לך ובחוץ יש שמש למה שלא תקחי את עצמך לים (את המסקנה הזו מיהרתי ליישם ותוך 10 דקות השתזפתי לי בים עם שקשוקה בפה ושמחה גדולה)
אל תשאלו למי הלכתי, זה לא משנה, הקהל עשה חיים, רקד ושמח.
אני, בת ישראל הפשוטה, פחות התחברתי.
אין לי מה להתלונן, אשמתי, מה חשבתי שראיתי את המחיר המצחיק שהציעו.
אפילו בשלב מסויים של הבוקר חשבתי לעצמי ,למה לא? נשמע אחלה מוצר. אפילו מתאים ללקוחות שלי, נשמע חצי שעה במה מדובר ואולי תהיה הכנסה חדשה"
עד השעה 12:00 לא שמעתי כלום ושום דבר.
האם למדתי משהו חדש? בטח, הרבה :)
קרדיט לתמונה:
האינטואיציה אמרה - תתכונני, הולך להיות בעייתי. אבל הלכתי.
תוך 20 דקות, בקפה וקישקושים הבנתי שהגעתי לכנס שותפים, כמו הרבלייף של שנות ה-90.
על הבמה עלו ובאו אנשים שונים ומשונים עם עניבות ב-30 שקלים.
כל אחד סיפר בתורו, בליווי מוסיקה, כפיים וריקודים איך הוא הגיע מבירא עמיקתא לאיגרא רמה לאחר שעה וחצי של אגו וכפיים כמעט ונשברתי.
יצאתי להתרעננות וחזרתי בכל זאת להקשיב-אין ספק שבשביל אנשים שלא שמעו את המילה שיווק באינטרנט בחיים היה שם מעט תוכן חדש עטוף בשירים וריקודים.
מה כן למדתי?
כמה חשוב למכור בעצם חלום ופנטזיה.
לא משנה כמה קצת אתה יודע תמיד יש מישהו שיודע פחות ממך בנושא
אם משעמם לך ובחוץ יש שמש למה שלא תקחי את עצמך לים (את המסקנה הזו מיהרתי ליישם ותוך 10 דקות השתזפתי לי בים עם שקשוקה בפה ושמחה גדולה)
אל תשאלו למי הלכתי, זה לא משנה, הקהל עשה חיים, רקד ושמח.
אני, בת ישראל הפשוטה, פחות התחברתי.
אין לי מה להתלונן, אשמתי, מה חשבתי שראיתי את המחיר המצחיק שהציעו.
אפילו בשלב מסויים של הבוקר חשבתי לעצמי ,למה לא? נשמע אחלה מוצר. אפילו מתאים ללקוחות שלי, נשמע חצי שעה במה מדובר ואולי תהיה הכנסה חדשה"
עד השעה 12:00 לא שמעתי כלום ושום דבר.
האם למדתי משהו חדש? בטח, הרבה :)
קרדיט לתמונה:
יום שבת, 28 בדצמבר 2013
On 5:46 by Unknown in פייסבוק
אתמול קיבלתי סרטון מכעיס לתיבת המייל "עידן החינם בפייסבוק נגמר, פייסבוק הפסיקו להציג תכנים מהדפים עסקיים שלכם לאוהדים ללא פרסום בתשלום"
האמת, עלה לי לעצבים, באיזה ביטחון המידע נאמר.
חשבתי לעצמי, לעזזאל המידע מגיע להמון אנשים שלא עוקבים אחרי כל עדכון בבלוג של פייסבוק, כמה המידע יכול לייאש אותם.
דבר ראשון כל מי שרואה אם המאמר שילחץ לייק, רק על מנת להבהיר לכולם שתכנים מהדף העסקי עדיין מוצגים לכל מי שמתעניין.
אז מה באמת קרה?
פייסבוק שינו את האלגוריתם בתחילת דצמבר והם ישנו אותו עוד עשרות פעמים בעתיד, כמו גוגל, כמו כל מה שקורה בעולם המודרני. ואנחנו, כממצאי דרווין, נסתגל ונשרוד, אפילו ננצח.
נראה לי שפייסבוק מתחפשים יותר מדי לגוגל ומנסים ללמוד מהם כמה שיותר. המטרה המרכזית-להראות לנו תכנים בעלי ערך.
העניין הוא שפייס שינה את ההגדרה של "בעל ערך" בתחילת החודש.
כנסו לקישור ישירות בלוג של פייסבוק
מה זה אומר מבחינתנו?
1. תודה לפייס על ההזדמנות להגדיל את הכניסות לאתר שלנו וכך להגדיל את מיקום האתר בפייסבוק.
2. בעבר לא המלצתי להכניס קישורים לדף, מאז השינוי בתצוגת הלינקים כמות הכניסות לאתר גדלו.
3. בפרסום לינק לאתר שלכם הקפידו שבמאמר באתר תהיה תמונה בגודל טוב 1200*1200 פיקסל כך שהיא תוצג האופן יעיל.
4. אם המאמר או המידע יהיה בעל ערך לאוהדים הוא יקפוץ שוב ושוב לניוז-פיד. המחשבה מאחור - אני רוצה לדעת מה חברים שלי הגיבו על תוכן מסוים ובהתאם לכך אולי ארצה להמשיך להגיב.
5. תנו ערך, תנו מכל הלב ותהיו כנים עם האוהדים והלקוחות שלכם.
הציגו את המידע כפי שהוא ולא כפי שהוא משרת אתכם!
האמת, עלה לי לעצבים, באיזה ביטחון המידע נאמר.
חשבתי לעצמי, לעזזאל המידע מגיע להמון אנשים שלא עוקבים אחרי כל עדכון בבלוג של פייסבוק, כמה המידע יכול לייאש אותם.
דבר ראשון כל מי שרואה אם המאמר שילחץ לייק, רק על מנת להבהיר לכולם שתכנים מהדף העסקי עדיין מוצגים לכל מי שמתעניין.
אז מה באמת קרה?
פייסבוק שינו את האלגוריתם בתחילת דצמבר והם ישנו אותו עוד עשרות פעמים בעתיד, כמו גוגל, כמו כל מה שקורה בעולם המודרני. ואנחנו, כממצאי דרווין, נסתגל ונשרוד, אפילו ננצח.
נראה לי שפייסבוק מתחפשים יותר מדי לגוגל ומנסים ללמוד מהם כמה שיותר. המטרה המרכזית-להראות לנו תכנים בעלי ערך.
העניין הוא שפייס שינה את ההגדרה של "בעל ערך" בתחילת החודש.
כנסו לקישור ישירות בלוג של פייסבוק
יותר תוכן איכותי וקישור למאמרים בעלי ערך, פחות ממים
אז מה למדו בפייסבוק? שאחוז הקליקים בקישורים לתכנים איכותיים, רלוונטיים, אקטואלים עלו ב 170% מה זה אומר מבחינתם? שזה תוכן בעל ערך. דרך אגב, משום מה הוחלט שממים הם לא בעלי ערך.מה זה אומר מבחינתנו?
1. תודה לפייס על ההזדמנות להגדיל את הכניסות לאתר שלנו וכך להגדיל את מיקום האתר בפייסבוק.
2. בעבר לא המלצתי להכניס קישורים לדף, מאז השינוי בתצוגת הלינקים כמות הכניסות לאתר גדלו.
3. בפרסום לינק לאתר שלכם הקפידו שבמאמר באתר תהיה תמונה בגודל טוב 1200*1200 פיקסל כך שהיא תוצג האופן יעיל.
4. אם המאמר או המידע יהיה בעל ערך לאוהדים הוא יקפוץ שוב ושוב לניוז-פיד. המחשבה מאחור - אני רוצה לדעת מה חברים שלי הגיבו על תוכן מסוים ובהתאם לכך אולי ארצה להמשיך להגיב.
5. תנו ערך, תנו מכל הלב ותהיו כנים עם האוהדים והלקוחות שלכם.
הציגו את המידע כפי שהוא ולא כפי שהוא משרת אתכם!
יום רביעי, 18 בדצמבר 2013
On 3:22 by Unknown
רשימת לים ועזרים לשיווק בפייסבוק
בניית דפי נחיתה וניהול רשימת תפוצה
על מנת להריץ קמפיין אפקטיבי בפייסבוק רצוי להוביל את הקהל לדף נחיתה
ברור, חד משמעי, עוסק רק המוצר / שירות / הרצאה / סדנה אחת!
VIPLUS
בניית דפי נחיתה בקלות ובמהירות ללא הגבלה
מאוד גמיש
תמיכה מעולה בעברית
עד 200 מנויים השירות חינם ולאחר מכן יש מדרגות תשלום מאוד נוחות.
מאוד מומלץ. למעבר לשירות למידע מלא לחץ
** הרשמה בקישור זה מקנה 3 חודשים נוספים חינם לכל רוכש מנוי לשנה **
רב מסר:
דפי נחיתה ללא הגבלה, מאוד קל לתפעול
חודש ניסיון חינם
מערכת דיוור לרשימת תפוצה
פירוט מלא בקישור כולל סרטון הדרכה
טקסט על תמונה או קולאז. עריכת תמונות.
עריכת טקסט בעברית על תמונה
או יצירת קולאז http://www.fotor.com
עריכת תמונה או שינוי גודל תמונה http://pixlr.com/
לשינוי גודל בחרו: http://pixlr.com/editor/ לעלות תמונה
image >> image size ושנו את הגודל
מיקוד קהל יעד על ידי תוכנה
התוכנה מאפשרת מיקוד קהל יעד מקבוצות (לקחת ID של משתמשי פייסבוק מקבוצות ולהזין בפייסבוק)
מיקום קהל מדפים – אוהדים שהיו פעילים בחודשים האחרונים בדף רלוונטי
ועוד
מייצרת קבצי CSV אותם יש לעלות במנהל המודעות בקטגוריה "קהלים"
קישור לרכישת התוכנה:
אפליקציות בפייסבוק
מקור מומלץ
מקור לאפליקציות תומכות עברית: https://apps.facebook.com/pages-pwizard/
האפליקציות המומלצות:
About Us – כתיבת טקסט חופשי, ניתן להוסיף תמונה (מכתובת ברשת). באפשרויות מתקדמות ניתן להוסיף תמונה ראשית מעל האפליקציה.
You Tube – קישור לערוץ היו-טיוב שלכם להצגת הסרטונים.
סרטון הדרכה לאפליקציית מלל חופשי / תמונה / דף נחיתה וכו:
https://www.youtube.com/watch?v=6ckfbtYywuQ
סרטון הדרכה לאפליקציית צור קשר מעוצבת בעברית:
https://www.youtube.com/watch?v=2nPoy2BjbEg
בניית דפי נחיתה וניהול רשימת תפוצה
על מנת להריץ קמפיין אפקטיבי בפייסבוק רצוי להוביל את הקהל לדף נחיתה
ברור, חד משמעי, עוסק רק המוצר / שירות / הרצאה / סדנה אחת!
VIPLUS
בניית דפי נחיתה בקלות ובמהירות ללא הגבלה
מאוד גמיש
תמיכה מעולה בעברית
עד 200 מנויים השירות חינם ולאחר מכן יש מדרגות תשלום מאוד נוחות.
מאוד מומלץ. למעבר לשירות למידע מלא לחץ
** הרשמה בקישור זה מקנה 3 חודשים נוספים חינם לכל רוכש מנוי לשנה **
רב מסר:
דפי נחיתה ללא הגבלה, מאוד קל לתפעול
חודש ניסיון חינם
מערכת דיוור לרשימת תפוצה
פירוט מלא בקישור כולל סרטון הדרכה
טקסט על תמונה או קולאז. עריכת תמונות.
עריכת טקסט בעברית על תמונה
או יצירת קולאז http://www.fotor.com
עריכת תמונה או שינוי גודל תמונה http://pixlr.com/
לשינוי גודל בחרו: http://pixlr.com/editor/ לעלות תמונה
image >> image size ושנו את הגודל
מיקוד קהל יעד על ידי תוכנה
התוכנה מאפשרת מיקוד קהל יעד מקבוצות (לקחת ID של משתמשי פייסבוק מקבוצות ולהזין בפייסבוק)
מיקום קהל מדפים – אוהדים שהיו פעילים בחודשים האחרונים בדף רלוונטי
ועוד
מייצרת קבצי CSV אותם יש לעלות במנהל המודעות בקטגוריה "קהלים"
קישור לרכישת התוכנה:
אפליקציות בפייסבוק
מקור מומלץ
מקור לאפליקציות תומכות עברית: https://apps.facebook.com/pages-pwizard/
האפליקציות המומלצות:
About Us – כתיבת טקסט חופשי, ניתן להוסיף תמונה (מכתובת ברשת). באפשרויות מתקדמות ניתן להוסיף תמונה ראשית מעל האפליקציה.
You Tube – קישור לערוץ היו-טיוב שלכם להצגת הסרטונים.
סרטון הדרכה לאפליקציית מלל חופשי / תמונה / דף נחיתה וכו:
https://www.youtube.com/watch?v=6ckfbtYywuQ
סרטון הדרכה לאפליקציית צור קשר מעוצבת בעברית:
https://www.youtube.com/watch?v=2nPoy2BjbEg
מקור נוסף static html woobox - כרגע האפליקציה הכי מומלצת
url : הזנת כתובת אינטרנט, אתר או דף נחיתה. המידע יוצר בתוך פייסבוק אם האתר מאובטח. כרגע יש עם זה מספר בעיות.
Reditect: הפנייה אוטומטית לכתובת אינטרנט. לאחר העריכה בלחיצה על הטאב הגולש יעבור אוטומטית המפייס בוק לכתובת האינטרנט
Image: תמונה. שימו לב לגדלים המצוינים במסך.
HTML: עריכת מלל חופשי
ניתן להתקין 10 פעמים. במידה והתקנתם פעם אחת לחצו ביטול ואז תקבלו מסך המאפשר להתקין את האפליקציה פעמים נוספות
כמובן ישנם עוד עזרים רבים
אלו המלצות אשר אני שולחת בסיום כל הדרכה פרטית לשיווק בפייסבוק
בנוסף להמלצות אישיות אשר אני שולחת לבעלי העסקים
יום רביעי, 23 באוקטובר 2013
On 2:46 by Unknown
קחו לדוגמא פוסט שפירסמתי לאחרונה
אז איך הפוסט נכנס ישירות לבלוג שלי?
בדיוק כמו שמכניסים סרטון
היה פשוט שבעולם.
לפני ההדרכה הפשוטה שימו לב: לחיצה על תגובה, שיתוף וכו תעביר אתכם ישירות לפייסבוק לפוסט המדובר.
לוחצים על החץ מימין לפוסט ובוחרים Embed Post
אז איך הפוסט נכנס ישירות לבלוג שלי?
בדיוק כמו שמכניסים סרטון
היה פשוט שבעולם.
לפני ההדרכה הפשוטה שימו לב: לחיצה על תגובה, שיתוף וכו תעביר אתכם ישירות לפייסבוק לפוסט המדובר.
לוחצים על החץ מימין לפוסט ובוחרים Embed Post
מקבלים קוד כמו ביו-טיוב
נכנסים לאזור עריכת העמוד באתר/בלוג
בוחרים מקור או HTML תלוי במערכת
מדביקים את הקוד במקום הנחוץ
ו... זהו
בהצלחה.
אהבתם? ספרו לי.
רוצים ללמוד יותר? בואו להדרכה פרטית לשיווק ושימוש בפייסבוק לעסקים
הירשם ל-
רשומות (Atom)
Search
Popular Posts
- כלים ועזרים לשיווק בפייסבוק
- איך בונים לשונית המלצות בדף הפייסבוק
- תוכנת צילום מסך - יוצרים תמונה מהמסך בקליק
- איך עושים דף נחיתה בפייסבוק בחינם?
- השעה הכי טובה לפרסם בפייסבוק
- למה מה קרה שאני אתן מתנה בחינם?
- הורדת שירים מיוטיוב | הורדת סרטונים מיוטיוב | ללא תוכנה און ליין 2015
- מתחשק לי סאנגה עסקית
- מה? זה לא בחינם???
- עידן החינם בפייסבוק נגמר! הכצעקתה?
Recent Posts
Categories
פרטים עלי
רוחמה סלע http://www.bomsite.co.il. מופעל על ידי Blogger.