ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

On 1:38 by Unknown
איזה כיף, גם אני פתחתי בלוג

כמו כל העולם גם אני רוציתי לפתוח בלוג . למה לא ? אם כולם יכולים אז גם אני יכולה :)
נכון אין לי כישורי כתיבה מרהיבים במיוחד אבל יש לי מידע חשוב להעביר לכולכם

שלא יהיה ספק יש לי אתר אינטרנט פעיל ובועט ואתם מוזמנים לבקר בו בכל הזדמנות אפשרית
פשוט לחצו על הקישור : www.bomsite.co.il  

וכן, יש לי גם דף פייסבוק נהדר עם המון עצות וטיפים מקסימים שמדבר על :
* טיפים ועצות לשיפור הנוכחות שלכם באינטרנט
* טיפים לשימוש בפייסבוק
* מגוון הדרכות לכלים חינמיים לשיפור הנוכחות שלהם באינטרט
* פייסבוק - כל מה שחדש וחשוב לדעת

ועוד
אז בואו לבקר, מעניין ומועיל שם לחצו כאן ועברו לדף הפייסבוק של bomsite 

רוחמה סלע - נעים להכיר


אז זה היה הפוסט הראשון . 
אחד כזה קצר וחמוד רק בשביל ההכרות
נתראה בהמשך