ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שישי, 2 בנובמבר 2012

סיכום של חודש מטורף ומקסים



זהו, חודש אוקטובר נגמר , אני יושבת עכשיו, יום שישי, כמעט 11 בלילה ומתחשק לי לעשות סיכום קטן.

מוצ"ש 18/10  ממש בחצות חגגתי את הלייק ה-400 לדף הפייסבוק של BomSite בשיר ובשמחה. זוהר, האוהדת ה-400 קיבלה באופן מיידי מספר טיפים לפייסבוק ומיהרה ליישם.


נכון לשעה זו אני כמעט בלייק ה-600 ואני ממש מתרגשת.
לא רק בגלל כמות המצטרפים לדף החודש הזה אלא גם בגלל כמות המעורבות שלהם וכמובן בגלל שיצא לי לפגוש את חלקם אישית.

החודש שוב פתחתי את הדלת לעולם ההרצאות והעמידה מול קהל,
אחרי שנה של הפסקה ונזכרתי שזה באמת המקום שלי ושלשם אני שייכת :) 
כנראה שאני לא אצליח להוציא את המדריכה/מורה/מרצה ממני :) 

ההרצאה הראשונה ב-23/10 בכנס של ישראלטופר הייתה מקסימה ומרגשת. מעל 70 איש בקהל לומדים על כלים חינמיים שיכולים להקפיץ להם את הנוכחות באינטרנט.
המדריכה למודת הקרבות שבי, זו שיודעת שהשאלה הראשונה היא "אפשר לקבל את המצגת" או במקרים אחרים "יש ספר הדרכה" הרגישה שאין מצב שאני מעבירה הרצאה על כלים חינמיים ברשת ולא מחלקת חומר כתוב.

ישבתי, חשבתי וכתבתי ספרון "כלים חינמיים שיקפיצו לך את הנוכחות באינטרנט" על מנת שכל אחד שירצה להעמיק את הידע יקבל חומר כתוב. מסיבות של איכות הסביבה ותקציב הספר הוא ספר אלקטרוני (ניתן להוריד בעמוד הפייסבוק שלי, תהנו)

ההרצאה השנייה ב-25/10 במפגש של לימודי של קבוצת "הבית של העצמאיות" מפייסבוק, כמובן הרצאה על הקפצת הנוכחות שלך בפייסבוק.
היה כיף גדול לראות את הפנים האמיתיות מאחורי התמונות, בכל זאת, זו הקבוצה האהובה עלי בפייסבוק ואני מתקשקשת שם ימים ולילות. הרגשתי בבית וזה ניכר בכמות הבדיחות שהיו בהרצאה :).

  
תמונות מההרצאה בבית של העצמאיות - רואים שהיה לי כיף
חזרתי מההרצאות מלאת התרגשות וטעונה ברצון להמשיך ולהתקדם.
חזרתי יודעת, שזה מה שאני צריכה לעשות.

וברור שחזרתי עם רשימה ארוכה של דברים שצריך לשפר :)

עוד תחום שהתחזק החודש אלו מפגשי ליווי והדרכה אישיים.
זה כיף גדול לשבת אחת על אחת ולתת ללקוחה בדיוק את מה שהיא רוצה. לדעת שקיבלתי שועלת סדנאות ותיקה ומתוסכלת והיא יצאה עם תשובות בדיוק לשאלות שהיא הכינה מראש בבית.

כמובן מספר סרטונים חדשים.
ולקוחות חדשים עם עסקים מאוד מרגשים.

כל הדברים האלו יצרו אצלי המון מיקוד לגבי המשך הפעילות שלי בעסק.
אסימונים רבים נפלו, נזכרתי בחוזקות שלי וחזרתי מיד לתהליך הליווי עסקי עם יועץ עסקי שימקד אותי.

למדתי שאני כל כך אוהבת את מה שאני עושה ולכן כיף לי לתת טיפים וספרוני הדרכה בלי חשבון,זו האג'נדה שלי ואני לא הולכת יותר לענות על "אם תתני הכל בחינם לא יהיה לך לקוחות".

אז נכון שרציתי שהבללוג הזה יהיה רק מקצועי ושהוא יספר לכם על כל הכלים החינמיים המגניבים שאני פוגשת. 
אבל הייתי צריכה לשפוך את הלב ולסכם קצת :)