ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שני, 21 ביולי 2014

On 6:25 by Unknown in
נתקלתי אתמול בבלוג
הרשימה" של יובל אברמוביץ. כמובן, ישר התמלאתי השראה ורציתי לרוץ לכתוב את הרשימה שלי.
כמובן לנועם, ילדי הקטן היו תוכניות אחרות עבורי אז ניצלתי את הזמן לחשוב.
לחשוב על עשרות הרשימות שכבר בעצם כתבתי במהלך חיי.
לחשוב על כל הרשימות שכתבתי רק לפני חודשיים.
לחשוב על כל הרשימות, המשימות, המטלות, השאיפות שיצאו מהראש והלב למקלדת וישמרו לנצח.
חשבתי על כולם ואיך הם נשארו בגדר רשימות.
איך מרב רשימות ושאיפות ומטלות לא נשאר זמן לעשות כלום.
אין מרב לרצות מתעייפים והולכים לישון.
טוב.
לא תמיד זה נכון. חלק מהרשימה לפעמים יוצא לידי ביטוי.
תמיד הרבה אחרי המועד שהקצבתי, אבל יוצא.
בכל זאת נסעתי, באתי, התחתנתי, ילדתי, קניתי, הקמתי, השגתי.

לפני מספר שנים חברה יקרה שתמיד הערצתי בסתר סיפרה לי כמה היא תופסת ממני
למה? "כי כל מה שאת אומרת שתעשי את עושה בסוף"
הסתכלתי בהלם, לא ממש יודעת על מה היא מדברת.
ןאז היא החלה לפרט, כמובן היא לא מכירה את הרשימות האין סופיות שלי
אבל היא הכירה את החלומות הגדולים.
אלו שממש רציתי ויצאו לפועל.
הרבה פעמים שנתיים אחרי, אבל יצאו.

אז למה אני לא רואה את זה?
אולי כי הרשימות ארוכות מדי ועמוסות בדברים לא מספיק חשובים.
אולי כי דקה אחרי שאני מוחקת משהו מהרשימה אני מוסיפה במיידי עוד עשר שאני חייבת, אבל פשוט חייבת להשיג, אתמול.

אז לעשות רשימה חדשה?
אולי אחת אשר משלבת את כל הרשימות, לוקחת רק את השאיפות החשובות ביותר בהם ורצה בכל הכוח.

אז מה יגיע לרשימת כל הרשימות?
לקנות בית חדש בשכונה שקטנה עם נוף פתוח.
להרצות מול 300 איש עד סוף 2015.
לעבוד מקסימום 5 שעות ביום ולהרוויח בעיקר ממוצרים דיגיטלים ושיתופי פעולה.

לחזור למשקל של לפני החתונה.
להיות כל יום משעה ארבע ועד השינה רק עם הילדים.
להשקיע בזוגיות.

הנה כמה דברים שעלו לי כך, בלי לחשוב
יש עוד המון
וכמובן כל סעיף מוביל לעשרות משימות.
אז עכשיו עלי להתכנס ולחשוב. מה חשוב לי באמת? במה אני רוצה להשקיע?

שורה ראשונה ברשימה: להכין את הרשימה המדוייקת עבורי :)
קדימה, בהצלחה לי :)


תמונה: http://www.freedigitalphotos.net צלם:nuttakit