ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שלישי, 26 במאי 2015

On 10:58 by Unknown in

חשבתי שיש לי מטרות ברורות
ואז הסתכלתי על הסרטון הזה
הבנתי שזה לא בדיוק ככה
יש לי שאיפות, אבל לא העברתי אותם לרמת המטרות
ליאו מסביק כאן איך מתרגמים שאיפות למטרות
מהי בעצם מטרה
מהם 5 המרכיבים שהופכים שאיפה ומטרה ומה הצעדים להשיג אותה.

כל פעם שאני רואה סרטון כזה זה גורם לי לחשוב
מה בעצם המטרות שלי?
X שקלים בסוף החודש?
לעבוד 6 שעות ביום?
עוברת על רשימת המטרות שלי שכתבתי בתחילה השנה ומתחילה להבין למה זה לא עובד
מתחילה להבין שרובם לא מרגשים אותי ברמה הנחוצה
שרובם לא מטרות, הם שאיפות.

אני מכירה אותי שיש לי מטרה או דד ליין,
אף אחד לא יכול לעמול מולי
אבל אין ספק
מטרה אמיתית כותבים על הנייר
מפרטים לשלבים מה יש לעשות על מנת להשיג אותה ואיך אני ארגיש שאני אשיג אותה, איך זה ישפיע על החיים שלי.

הוא מדבר על כך שהמטרות צריכות להיות גדולות על מנת שנרגיש מוטיבציה להגשים אותם. ועל כך שרובנו חוששים להציב מטרה גדולה מדי כי מראש אנחנו מוותרים לעצמנו ולא חושבים שנצליח להגשים אותה.

מה שאני אוהבת שליאו זה שהוא מציג את האמת בפרצוף, בלי לייפות אותה ועם זאת מציג את הדרך לשינוי.
צפייה נעימה