ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 12 בנובמבר 2016

*היופי שבפשטות*
זמן מיילים, עוברת, קוראת, מוחקת
ונתקלת במייל של Robin Sharma
עכשיו, מדובר באדם שמכר מליוני ספרים
שתורגם לעשרות שפות
שמרצה בכל העולם
ומלווה את כל המי ומי ואישתו.

והנה אני נתקלת בקישור לסרטון
ברור שזה השקה המובילה למכירת מוצר און ליין
אבל בכל זאת, רובין, אני לא מוותרת ולוחצת.

והנה, פשטות, את ככל הסדרה הוא צילם בבית
צילום עצמי פשוט
בלי עריכה
בלי נצנצים
בתוך דף נחיתה פשוט ונקי
עם חיוך אמיתי והערך הרגיל.
וכן, יש הצעה למטה
ואז עוברים לדף נחיתה מפונפן ומקצועי שמישהו בנה לו.

אבל הקטע הוא הסרטונים והשיווק הפשוט.
ובכלל, רב הסרטונים שלו ביו-טיוב הם כאלה
היה לו משהו להגיד
הוא פתח מצלמה ואמר.
חלק מהסרטונים שלו עם איכות שמע גרועה.
חלק מצולמים קרוב להחריד.
אבל הערך, הכנות, התשוקה
עוברת את המסך ומשאירה אנשים רבים מרותקים.
אז אם הוא מרשה לעצמו,
הוא, שמצופה ממנו סרטונים מקצועיים בלבד,
אחרי ש'הגיע לאן שהגיע'
למה אני לא?
למה אתה לא?
למה את לא?

פשטות... נקי... אותנטי

כי ככה זה צריך להיות והנה, אני לאחרונה חושבת שעות לפני שאני מדליקה מצלמה
אני שהקלטתי סרטונים על "למה חייבים וידאו"
פתאום חושבת שעות לפני כל סרטון
- מה אני אגיד?
- מה יש לי לחדש
- אבל יש אקו במשרד
- השיער שלי נראה זוועה היום
ויש לי עוד הרבה, אני לא אשקר.

אבל אני יודעת ששם אני זוהרת
ששם אני מתעוררת
שזה המקום הטבעי שלי
האמיתי שלי
כשהמלצמה נדלקת.

בא לי לשווק בפשטות :)